2024. aastal on Eesti kõige jätkusuutlikumaks brändiks Rimi Eesti. Sellel teekonnal on käidud juba viimased viisteist aastat, mille jooksul on tulnud veenda nii ettevõtte juhte, kliente kui tarnijaid, et tegemist on ainuvõimaliku suunaga. Tänaseks on jätkusuutlikus Rimi Eesti strateegia osa ja selles nähakse edu võtit järgmisteks aastakümneteks. Stuudios räägivad Rimi Eesti Vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats ja turundusjuht Andrija Arro sellest, kuidas nad selle tähiseni on jõudnud. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.
Rimi Eestis tegutseb neli inimest, kelle visiitkaardile on nime alla trükitud ametinimetuseks sortimendijuht. Me saame aru, mida tähendab sortiment ja millega tegeleb juht, kuid mis saab siis, kui need kaks sõna kokku sättida? Stuudios räägivad oma tööst Rimi Eesti sortimendijuhid Gerli Kaijanen ja Maarja-Liis Niglas. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.
Kuigi LEAN on enamasti tuttav sõna tootmisvaldkonnast, kasutab sama meetodit juba aastaid eesmärkide saavutamisel ka jaekaubanduskett Rimi. Ekspertide sõnul on LEAN tõhus mõtte ja tööviis, kuidas hoida laoruumis kaup õiges kohas, vähendada topelt tööd ja säästa kallist tööaega. Lisaks on tegemist positiivses mõttes nakkava harjumusega ning paljud töötajad kasutavad LEAN-nippe ka kodus. Stuudios räägivad filosoofiast ettevõtte LEAN spetsialisti Mairi Aasna ja Rimi Laagri hüpermarketi juhataja Margit Valtin.