Mu poeg läks eelmisel sügisel Tallinnas kodulähedase kooli 1. klassi. Juba mõne nädala pärast hakkas koolist tulema signaale, et asjad on halvasti. Õpetaja sõnul ei püsi poeg paigal, kipub jutustama ja tundi segama. Kui teda korrale kutsuda, on rahu majas viis minutit. Lisaks ei oska ta hästi lugeda, vaid veerib pigem. Mina leian, et 1. klassis peakski lugema õppima, mitte kooli saatma täiesti valmis last. Veebruaris arenguvestlusel soovitas õpetaja pojale väikeklassi ja küsis, kas oleme lapsel aktiivsus- ja tähelepanuhäire jooni märganud. Poiss on elav ja püsimatu tõesti, aga selles pole mitte midagi ekstreemset. Olen mures ja segaduses – miks ta kohe kõrvale lükatakse ja nii vähe aega antakse kohaneda? Vaid pool aastat jõudis ta käia 1. klassis, kui klassivahetuse jutt tekkis. Eriolukorra tõttu jäi see soiku, kuid saadan poja 2. klassi väga segaste ja pahade tunnetega.