Autotund | Geenius.ee
See pole saade autopededele, vaid lihtsalt inimesele, kes oskab autoga sõita ja kes tahab meie seltsis pool tundi mõnusalt aega veeta. Stuudios on Autogeeniuse autorid nagu Hans Lõugas, Tarmo Tähepõld, Peeter Koppel ja teised.
Saatejuhid
Martin Mets, Kristjan Ojang, Margus Pipar, Tarmo Tähepõld, Eleen Änilane, Hans Lõugas
Episoodid
29.02 Autotund #274: proovisõidus kaks uut ja olulist Volkswagenit; Elon Muski rakettautost ja kadunud aegade hiilgusest
Tahtsime rääkida tegelikult lausa kolmest väga olulisest Volkswagenist, aga õnneks napilt enne saadetud meenus üks tõsiasi, mis oleks võinud lõppeda meile väga valusalt. Aga uue Tiguani ja ID.7 võtame küll juppideks. Lisaks uuest Renault 5 retroautost, Elon Muski "geniaalsest" ideest ja kurvast tõdemusest, et üks väga kihvt autoklass on põhimõtteliselt kadunud.  Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist. 
01.03.2024 55 m
23.02 Autotund #273: mis saab liiklusohutusest ja teedest, kui rahakraanid täitsa kinni keeratakse?
Seekordne Autotund sai raasike tõsisem. Kutsusime külla Silver Jakobsoni riigikontrollist, kes aitab meil lahti seletada hiljuti avaldatud auditi. Nimelt selgus kurb tõsisasi, et liiklusohutusprogramm on meil võimas ja suuresõnaline, aga raha nende asjade elluviimiseks pehmelt öeldes napib. Mis siis saab? Aga natuke jääb aega ka muuks. Tarmo on ludiit ja "buumer" ning ei taha autosse ChatGPT'd, vaatasime väga lahedat filmi Eesti päikeseautost ja üle pika aja saame ka kütusehindade kujunemise üle arutleda. Muidugi ilma igasuguse sarkasmita.  Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
23.02.2024 43 m
16.02 Autotund: kui kaugele sõidab soodne Hiina elektriauto talvel ja mis mulje jättis vankelmootoriga Mazda MX-30
Seekord on proovisõidus kaks päris põnevat autot - soodne GWM Ora 03 Hiinast ja Mazda pöördkolbmootoriga pistikhübriid MX-30, mida edasi viib hoopis elektrimootor. Vot, kus mõtlevad välja! Lisaks arutame, kuidas eetiliselt autot osta, korraks pöördume veel tagasi Tallinna kiiruspiirangute juurde, räägime uuest Mini Cooperist ja BMW hiiglaslikust 5. seeriast. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
16.02.2024 59 m
8.02 Autotund #271: millised kasutatud autod on Saksa hiidstatistika järgi parimad ja milliseid saadetakse ülevaatusel enim tagasi?
Tänane põhiteema on eelmises saates lubatud Saksamaa tehnoülevaatuste statistika autode kohta, mis toodetud 2009-2019. Üllatusi on neis tabelites päris palju ja seda kommenteerida aitab meie kasutatud autode guru Margus Pipar Autolehest. Aga teemasid saates teisigi: Tarmo sõitis proovikaga kraavi, autod on (üllatus-üllatus) liiga suured ja osalt on selles süüdi Euroopa liit ise, Porsche uuendas Taycani ja luksusmaasturid müüvad Eestis hästi. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.
09.02.2024 56 m
30.01 Autotund #270: testime kõige võimsamat Nissan Ariyat ja Toyotal on uus sõidurežiim nimega Kalle
Tarmo avastas, et Eestist on kõik soodsad pikapid ära ostetud. Martin imestab, et rohepööre on juba takerdunud. Selgitame, miks Tallinnas enam elektriautoga ja taksoga ühel bussirajal ei tohi sõita. Tutvustame uut elektri-Macani ja Toyota toredat lähenemist erimudelitele ning Dacia uut Dakari autot.  Proovisõidus on 385-hobujõuline Nissan Ariya, mis ei olegi väga kiire. Ja see on hea! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
30.01.2024 45 m
19.01 Autotund #269: proovisõit uue elektri-Volvoga, kiiruspiirangud Tallinnas ja päriselt odav hiina elektriauto
Autotunnis analüüsime, nagu ikka, et mis pagan liikluses toimub?! Aga seejärel võtame sõbralikuma tooni ja räägime ühest peatselt Eestisse jõudvast Hiina elektriautost, Teslade vastupidavusest ja Tallinna uutest kiiruspiirangutest. Proovisõidus on väga värske Volvo EX30, mis on muuseas Volvo valiku hetkeil soodsaim auto. Ja seejuures täiselektriline! Saatejuhid on Martin Mets ja Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
21.01.2024 49 m
12.01 Autotund #268: Alfaga jäärajal, politseiga rääkisime veapunktisüsteemist ja teemasid teisigi
Seekordne saade sai mitmekülgne ja sisukas, nagu alati. Tarmo selgitab, mis teda talvel rõõmustab, Martin jagab elektriautoomanike nördimust.  Tõsisematest teemadest räägime sellest, miks eelmine aasta ikka nii palju inimesi liikluses hukkus ja kas tõesti midagi teha ei anna? Natuke veel ka Riviani juttu, eelmise aasta automüügi kokkuvõte ning uue Land Cruiseri hindadest! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
12.01.2024 48 m
5.01 Autotund #267: proovisõit Rivianiga, uue aasta uudismudelid, Dakari ralli ja palju muud koos Raiko Ausmehega
Uue aasta esimene saade sai ekstrapikk. Mis pole püsikuulajatele üllatus, kui stuudios on Raiko Ausmees Masinawärgist. Raiko on sõitnud rohkelt Maxustega, lööb eemalt kaasa Dakari rallil ja korraldab Eesti auto valimist. Enamikel teemadel leiavad saatejuhid ühise keele, aga mitte alati. Aasta alguseks kohe ka proovisõit, mis ka proovisõit on - 823-hobujõuline elektrikastikas Ameerikast nimega Rivian R1T.  Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
05.01.2024 1h 9 m
20.12 Autotund: uuest ägedast raamatust ja "haigusest" nimega Alfa Romeo
Stuudios on Martin Harak, kes andis välja ilusa ja huvitava raamatu "50 tähelepanuväärset F1 autot läbi ajaloo". Miks ta seda tegi, kuidas valik sündis ning kui raske sellise teose kokku panemine on?  Kuna Martin on samuti olnud aastaid juba Alfa Romeo autode fänn, siis muidugi ei lase Tarmo seda võimalust käest, et Alfa-juttu teha. Lisaks vaatame põgusalt tagasi möödunud vormelihooajale ja saame ka vastuse, miks Martin hetkel hoopis elektriautoga sõidab. Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
20.12.2023 39 m
15.12 Autotund #265: proovisõidus uus Tesla Model 3; elust ja laadimisest Lõuna-Eestis
Seekord pöörame pilgu lõunaosariikidesse, kus talv on tekitanud rohkelt probleeme. Seome selle osavalt oma proovisõiduga, kus uue Tesla Model 3'ga sõitsime just nimelt sinna ning hakkasime laadijat otsima. Muidugi võtame ette ka auto enda, sest meie Tesla-kogemus polegi väga rikkalik, seega uudistamist on palju. Lisaks uurime, kui palju on ostutoetust saadud nii autode kui ka kastirataste ostuks. Räägime üle õhu tarkvarauuendustest, mida ei kiputa üldse tegema ning Tarmo sai Prahas uut Porsche Panamerat katsuda.  Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
15.12.2023 51 m
9.12 Autotund #264: mis juhtub kasutatud autode turul automaksu eel?
Võtame arutada, õigemini rääkisime mitmete müüjatega, et kas paanika ja tormijooks kasutatud autode turul on tulemas või juba alanud? Selgus, et enne seda on veel üks valus asi tabamas. Tarmo selgitab, miks Cybertruck peaks maksma 300 000 eurot ja Martinil on küsimusi LKFi liikluskindlustuse kaardi kohta. Räägime, miks CNG gaasiauto on ühtäkki paljudele paras õnnetus ja viskame kiire pilgu selle aasta erilisematele Eestisse ostetud autodele. Ahjaa, üks uus mudel, ühtlasi maailma üks enim müüdud auto, saabus ametlikult Eesti turule. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
08.12.2023 44 m
1.12 Autotund #263: panime paremuse järgi ritta 30 Eestis müüdavat elektriautot, räägime ka Cybertruckist ja uuest Dacia Dusterist
Seekordne "Autotund" on kergelt elektrihõnguline, sest uue Autoleht Ekstra fookuses on elektriautode edetabel. Millised on parimad ja kuidas me need valisime? Tesla tõmbas lõpuks katte müügivalmis Cybertruckilt ja avalikustas ka hinnad. Dacia tõmbas ka katte oma uuelt Dusterilt, aga hindu veel ei avaldanud.  Lisaks veel Tarmo hädadest, mis on seotud talve ja Alfa Romeoga ning Martinil on maailmavaatelisi küsimusi liiklusõnnetuste kohta. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
01.12.2023 53 m
24.11 Autotund #262: sõiduproovis elektriline luksusauto Maxus Hiinast ja KGMi maastur Koreast
Selles saates võtame ette sõiduproovid kahe täiesti uue automargiga. Peaaegu uue, sest KGM on tegelikult endine SsangYong, aga muutunud pole pelgalt nimi, vaid ka omanik. Veelgi põnevam on aga uus Hiina tootja Eesti turul ehk Maxus. Kuidas hiinlased luksusliku mahtuniversaaliga, mis liigub elektri jõul, hakkama said? Muidugi räägime esimesest lumest, Elmo Rendi olukorrast, ainult natuke ka laadimisest ja veidi rohkem "Top Gearist". Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
24.11.2023 57 m
17.11 Autotund #261: kuidas ja miks sündis Eesti superautode klubi Blacklist Tallinn?
Saates on külas Blacklist Tallinna üks asutajatest Kevin Kaldalu. Räägime, miks see klubi sündis, kes sinna kuuluvad ja muidugi ka autodest. Huvitav on ka see, et Kevin ise ei oma superautot ja on kõigest 20-aastane. Kuidas siis juhtus, et just tema ja ta sõbrad panid aluse praegu enam kui 100st autost koosnevale klubile? Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
17.11.2023 27 m
9.11 Autotund #260: kas kasutatud lõbusate autode hinnad langevad? Tahaksid sõita 1287 km/h? Proovisõidus Kia EV9
Stuudios on taas külas vabakutseline autoajakirjanik Tõnu Korrol, kellega arutame, kas Facebook Marketplace on hea koht, kus autot müüa ja mis üldse toimub hetkel selliste autode turul, mis entusiastide silmad särama panevad. Lisaks olulised teemad nagu elektriautoga väga kiiresti tagurpidi sõitmine või siis ülehelikiirusel edaspidi sõitmine. Põhimõtteliselt pakutakse hetkel võimalust sõita 1287 km/h, aga mõningate tingimustega. Ja Tarmo sõitis Kia uue elektrilise hiidmaasturiga, mis on ühtlasi ka kõige kallim Kia, mis kunagi Eestis müüdud. Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
09.11.2023 55 m
3.11 Autotund #259: sõidukogemus tudengivormeliga, Lexuse überluksusbuss ja liikluskindlustuse hinnatõus
Autotunni fookuses on liikluskindlustuse hinnatõus ja uue seaduse eelnõu. Kas ja miks on hinnad tõusnud ning mis muudatused võivad meid ees oodata? Lisaks uuest Škoda Superbist, Lexuse väga kallist väikebussist, natuke tee-ehitusest ja toredatest proovisõitudest. Üks neist väga ekslusiivne elektrivormel! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
03.11.2023 53 m
19.10 Autotund: miks me käime või ei käi ringrajal sõitmas; proovisõidus Ferrari 296 GTB ja BMW M2
Stuudios on külas Karl-Eduard Salumäe Äripäevast ja vabakutseline autoajakirjanik Tõnu Korrol, kellega võtame arutleda, et miks me ikkagi käime oma autodega ringrajal ja miks mõned meist pigem ei käi. Millega oleks hea alustada ja kuidas seal ellu jääda? Kuna nad mõlemad said hiljuti korralikult proovida ka Ferrari ja BMW uusi sportautosid, siis patt oleks seda mitte teemaks võtta. Kas hübriidmootoriga Ferrari pakub margile väärilist kogemust ning kas M2 on siis tõesti nii raske? Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
19.10.2023 1h 3 m
11.10 Autotund: rahandusministeeriumi ekspert selgitab automaksu kujunemist ja vastab küsimustele
Seekordne saade on konkreetne ja ainult ühe teemaga, milleks on muidugi automaks. Kutsusime stuudiosse rahandusministeeriumi fiskaalpoliitika osakonna analüütiku Madis Abeni, kes aitab keerulisest skeemist meil läbi närida ning vastab praeguseks tekkinud küsimustele. Mis saab siis, kui auto poole aasta peal maha müün? Miks on vana autot soodsam osta kui uut? Kas ja kellele tehakse erisusi? Need ja väga mitmed muud küsimused saavad vastuse. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.  
11.10.2023 44 m
14.09 Autotund #254: oma autoga Nürburgringile? Peep Pihotalo räägib, milleks pead valmis olema
Stuudiokülaliseks on Eesti Open Track rajapäevade üks asutaja ning autoentusiast Peep Pihotalo, kes on külastanud kümneid erinevaid Euroopa ringradu ning Nürburgringil aastatega läbinud pea 2000 ringi.  Millal minna, palju maksab, mida arvestama peab, millised on lemmikrajad? Need ja paljud teised küsimused saavad väga põhjaliku vastuse.  Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
14.09.2023 1h 6 m
31.08 Autotund: rattarajal peaaegu bussi alla, uus Volkswagen Passat ja proovisõit väga kalli Peugeot'ga
Saatejuhid Tarmo Tähepõld ja Martin Mets arutavad, kas Leedu on parem kui Eesti või hoopis Poola? Ja kuhu jääb Läti? Tarmol läks ametlikult rattateel seisuks bussijuhiga, aga sellest pole hullu, sest see nädal avalikustati uus Alfa Romeo!  Lisaks - kas 23 miljonit uue Rolls-Royce'i eest on mõistlik? Ja siis muidugi nädala olulisim uudis, mida Põlvamaal on ammu oodatud: uus Volkswagen Passat! Proovisõidame uue Peugeot 508 universaaliga. Väga kallis, aga sellele on lahendus.
31.08.2023 40 m
26.08 Autotund #251: hobiauto oksjonilt, keritud hodomeetrid ning proovisõidus Honda e:Ny1 ja Mercedese mõistlik pistikhübriid
Kas bussirajal sõitmine on okei? Oleneb. Kas automaksu petitsioon esitas mõistliku küsimuse? Ei. Pikemad teemad käsitlevad aga toredamaid asju: kuidas Margus omale oksjonilt vägeva Audi ostis, kuidas Saksamaa mõistuse pähe võttis ja lisaks kaks proovisõitu. Üks on Honda veidra nimega uus elektriauto ja teine, nagu Margus ütles - "jumala hea auto!" Mercedeselt. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.
25.08.2023 50 m
15.08 Autotund #250: Mida tähendab täna autokoolis õppimine?
Tänases saates räägime autokoolist ja kuidas seal täna on üldse õppida. Kas õpetajad on normaalsed inimesed? Kas sõidutundide arv on piisav? Mis on on kõige olulisemad asjad, mida autokool on värsketele juhtidele õpetanud? Saates on külas Linda-Liis Laikoja ja Anna-Maria Naanuri Geeniusest, kes on värske autokooli kogemusega ja jagavad neid ka meiega. Saatejuht on Martin Mets.
15.08.2023 30 m
09.08 Autotund #249: Tarmo käis Goodwoodil, kuidas polt rehvi katki tegi ja kõnniteedel peatumisest
Tarmo Tähepõld on ajutiselt puhkuselt tagasi ja räägib sellest, kuidas ta käis Inglismaal Goodwood Festival of Speedil ja miks ta soovitab ka teistel seda teha.  Lisaks tuleb juttu ühest vanast Opelist, kõnniteedel peatumisest ja kahepäevasest parkimisest Saaremaal, mille põhjustas rehvi lõhkunud polt. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets.
09.08.2023
31.07 Autotund #248: Automaksust, rahunemispeatusest ja koertest autos
Tänases Autotunnis räägime kõigest sellest, mis vahepeal on liikluses toimunud: kütusehinnad on tõusnud, automaks on tulemas, rahunemispeatus on tagasi ja autokoolide õppekavades on muudatused. Ja räägime ka kõige põletavamal teemal: kuidas transportida koeri autos. Saatejuhid on Gregor Sibold ja Martin Mets.
31.07.2023 32 m
14.06 Autotund #242: autoliiklus südalinnas ja Bentley Continental GT Speed
Seekord läheb Tarmo käima loo peale, mida ta küll ise ei kirjutanud, aga ise avaldas. Teemaks siis vana hea peatänav ja see, kas mingid piirkonnad peaks autodele sulgema või ei. Ja kui sulgeda, kas siis ka nii erilistele autodele nagu Bentley Continental GT Speed? Teemasid muidugi teisigi! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
16.06.2023 39 m
8.06 Autotund #241: maksukogumise GPS, 100 aastat vana elektriauto sõiduulatus ja sõit veidra ideeautoga
Uues "Autotunnis" jõuame taas automaksuni ja selle kogumiseks autode jälgimiseni GPS seadme abil. Loodame, et mitte ükski entusiastlik poliitik seda saadet ei kuula, sest meil on veel häid ideid. Tarmo käis autokogunemisel, sõitis elektriautoga aastast 1930, Citroen Oliga aastast 2040 ja promob jälle Le Mansi. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist
09.06.2023 38 m
31.05 Autotund #241: mis plaanid on värskelt asutatud Eesti autoomanike liidul?
Seekord on külaliseks Eesti autoomanike liidu asutaja ja juhatuse liige Simmo Saar. Uurime, miks selline liit asutati, mis on eesmärgid ja kuhu see kõik võiks välja jõuda. Kuidas teha automaksu ning kaitsta autoomanikku? Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.  
31.05.2023 38 m
Autotund 26.05 #240: elektri-Mercedeste sõiduulatus, 911 vs Cayman ja Martin Rump räägib Le Mansist
Selles Autotunnis teeb teeb Tarmo pikema tiiru sisuliselt kõikide Mercedese EQE ja EQS mudelitega ja päästab Porschedega endas ringrajal looma valla. Räägime GPSiga automaksustamisest ja uues autoomanike esindusorganisatsioonist. Samuti on saates katkend pikemast intervjuust Martin Rumpiga, kes stardib 10. juunil aasta suurimal võidusõidul. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets.
29.05.2023 59 m
10.05 Autotund #239: kolm omamoodi elektrimaasturit Aasiast ja elu võimalikkusest Tallinnas
Martin käis Võrumaal, Tarmo käis vanavara laadal ning üritame neid kogemusi Tallinna aina hullemaks muutuva liiklussuve valguses rõõmsasti jagada. Proovisõidus oli korraga kolm omamoodi välimusega elektrilist linnamaasturit: Subaru Solterra, Nissan Ariya ja Hyundai Ioniq 5.  Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
11.05.2023 41 m
3.05 Autotund #238: kaheksa tunniga Aafrikasse, automaksuvabalt
Tarmo käis puhkusel, suutis 8 päevaga sõita pea 3000 kilomeetrit ning loomulikult tuli tagasi ka mõne omamoodi autokogemusega.  Tükk aega pole ka automaksust rääkinud, seega parandame ka selle vea. Ja paar head uudist veel! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
05.05.2023 41 m
20.04 Autotund #237: Volkswagen ID.7, Hyundai Ioniq 6 ja spetsialistidega süvitsi elektriautode laadmisestst
Stuudios on külas Eleporti tegevjuht Raul Potisepp ja Eleporti tehnoloogiajuht Rain Neemlaid. Raul käis Berliinis uut Volkswageni ID.7 sedaani oma silmaga vaatamas ja jagab esmamuljeid, aga kui laadimisteenuste pakkuja on stuudios, siis tuleb seda ära kasutada! Miks laadimine tõrkuda võib? Mis värk on kaardimaksetega? Kuidas sellises äris üldse ellu jääda? Aga räägime ka Rauli ja Raini isiklikest kogemustest ning nende lemmik-elektriautodest. Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
20.04.2023 1h 2 m
13.04 Autotund #236: automaks tulebki, aga milline versioon oleks kõige mõistlikum?
Loomulikult võtame ette pommuudise ehk automaksu teema - miks, kuidas ja kellele? Variante on ju erinevaid, aga milline on meie arust see õigeim? Lisaks veel BMW gigamaasturist (mis on siiski hübriid, mitte elektriauto, nagu Tarmo ekslikult mainis) ja muudki juttu. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
14.04.2023 36 m
6.04 Autotund #235: parimad ja halvimad kasutatud autod Soome statistika järgi
Saates vaatame Soome tehnoülevaatuste statistikat ja püüame seal leida loogikat ja põhjendusi. Tarmo Alfa-elu sai uue ja traagilise peatüki, Euroopa liit kardab e-kütuste väärkasutust ning erinevate murede edastamiseks on Eestis mitu head veebikeskkonda. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
06.04.2023 39 m
31.03 Autotund #234: Renault Avantime, parkimisviha ja hobiautode raske taak
Autotunnis on külas Raiko Ausmees Masinawärgist ning võtame ette väga laia spektrumi erinevaid teemasid.  Käigukastide hooldus, kummaline Renault Avantime, "valesti" parkimine/peatumine, Lamborghini uus superauto, CFMOTO tsiklid Istanbuli F1 rajal ja mõned asjad veel.  Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
31.03.2023 57 m
24.03 Autotund #233: kas 30 000 euro eest lõbusaid autosid ka saab?
Kui eelmises saates rääkisime edetabelist, kus reas 50 enam-vähem mõistlikku autot kuni 30 000 euro eest, siis seekord vaatame, mida erilist selle rahaga saaks. Lisaks jätkub Busso-saaga, millel Tarmo ei lase väärikalt surra ja Margus sai oma 1000-eurosest lahti. Siis veel raisatud ajast raudteeülesõitudel ning Lasnamäe rondiärikatest. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist. 
24.03.2023 45 m
17.03 Autotund #232: parim proovisõidupäev lumes ja Eesti päikeseauto Solaride 2.0
Tarmo räägib, KUI hea sõidupäev tal oli ja miks. Martin arutleb, kas uus (võimalik) koalitsioon neljarealisi ehitab.  Lisaks uuest Volkswageni elektriautost, mis sihib mõistlikku hinda. Aga kõige suurem teema on Solaride 2 ehk tudengite päikeseauto. Uus disain, uus tehnoloogia ja uus katse. Kuulake ja aidake noori ka! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
17.03.2023 1h
10.03 Autotund #231: suur võidusõit ümber Võrtsjärve, Hyundai Ioniq 6 ja uus Corolla
Me tegime võidusõidu! Aga võitja polnud mitte see, kes lihtsalt kõige varem, vaid ka kõige soodsamalt kohale jõuab. Bensiin vs pistikhübriid vs elektriauto. Lisaks panime müüki 1000-eurosed autod, sõitsime uue Hyundai Ioniq 6 sedaaniga ja uuenenud Toyota Corollaga. Stuudios on Tarmo Tähepõld, Margus Pipar ja Maarja Murdmaa Geeniuse uudisteportaalist.
10.03.2023 46 m
3.03 Autotund #230: soodsate pärismaasturitega Kõrvemaal ja elektrilistega Andorras
Selles Autotunnis klaarime eelmisest saatest üles jäänud võla ja Tarmo räägib ära, kus ja miks ta jälle reisil käis. Teine suurem teema on meie soodsate maasturite test. Kolm autot, millega julgeb päriselt natuke karmimatesse kohtadesse ronida ja need kõik maksavad vähem kui 30 000 eurot.  Siis veel algavast (mõttetust) autopesuhooajast, uutest ülikiirlaadijatest ja kasutatud autode turuolukorrast. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
03.03.2023 38 m
23.02 Autotund #229: sõidame hipibussiga, "osaleme" liiklusõnnetuses ja pakume Boltile oma autot rendile
Uues episoodis läheme me kõigepealt korralikult vaidlema, et kas ja mida üldse riik peaks tegema, et me saaksime kenasti 2035 kõik elektriautodega sõita. Lisaks pakkus Tarmo oma (emotsionaalselt) kallist isiklikku autot Bolt Drive platvormile rendile ja sai pakkumise, mis tekitas rohkem küsimusi, kui vastuseid. Sellega emotsionaalsed ameerika mäed ei lõppe, sest lisaks õnnestus Tarmol näha kõrvalt ka ühte karmi liiklusõnnetust. Seda õnneks küll virtuaalreaalsuses. Ja ikkagi oli see karm. Ja siis muidugi proovisõit elektrilise Volkswagen ID.Buzziga! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.  
23.02.2023 53 m
17.02 Autotund #228: kas 1000 euro eest saab hea auto või rohkem häda ja viletsust?
Seekord võtame põhjalikult ette meie 1000-euroste autode katse. Kuidas meie pea pool aastat on möödunud, mis on õppetunnid ja kuidas on üldse seis selliste autode turul. Vaatame ka minevikku, kui samasugune katse sai tehtud 500 ja 800 eurot maksvate autodega. Stuudios on Tarmo Tähepõld, Kristjan Ojang ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist
17.02.2023 49 m
10.02 Autotund #227: autoajakirjaniku hõlpelu välismaa luksushotellides - tõsiasi või kuulujutt?
Selles autotunnis võtab saatejuht Martin Mets ette saatejuht Tarmo Tähepõllu ning uurib, mitu kilo kaaviari ühel tööreisil sisse vitsutatakse ning kuidas see kõik mõjutab tema erapooletust. Kas selliseid reise üldse on vaja? Lisaks räägime saates Martin Rumpi vägevast uudisest, Toyota RAV4 sportmudelist ja veel muudest asjadest. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
10.02.2023 51 m
4.02 Autotund #226: uurime, mida lubavad parteid liiklejatele ja sõidame üliharuldase Opeliga
Ega sellest ei pääse. Valimistest siis. Vaatasime programme ja esitasime parteidele ka konkreetseid küsimusi. Kas neljarealised on teema? Mis saab veapunktisüsteemist? Automaksud ja aktsiisid? Äkki aitab otsust teha. Proovisõit tuli aga eriti eriline, sest Tarmo sai sõita Opel Manta GSe kontseptautoga, mida on maailmas ainult üks! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
03.02.2023 48 m
26.01 Autotund #225: Eesti kütusemüüjate esindajaga hindadest, kütuseturust ja tulevikust
Stuudios on Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat, kes peab vastama saatejuhtide rasketele küsimustele. Miks meil on ikka igas tanklas koguaeg võrdsed hinnad? Miks maailmaturul langev nafta ei kajastu kütusehinnas ning millal keelatakse vanaaegne kütusemüük üldse ära? Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
26.01.2023 52 m
20.01 Autotund #224: millega jõuab Tallinnas kõige kiiremini tööle? Kindlasti mitte mopeedautoga
Autotunnis võtame ette eksperimendi, kus kahel erineval marsruudil üritasime hommikuse tipptunni ajal võimalikult ruttu tööle jõuda. Autod, ühistranspord ja jalgratas. Lisaks veel tanklapostide hinnaskandaalist, mopeedautode hävingust ja kõige pätimatest autodest. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
20.01.2023 39 m
13.01 Autotund #223: kuidas ikkagi on võimalik elektriautoga igapäevaselt elada?
Kuna meie elektriautode kogemused kipuvad koguaeg erinevatele karidele jooksma, siis kutsusime külla oma kolleegi tehnoloogiaajakirjanik Ronald Liive Geeniuse uudisteportaalist. Tema tegi selle ülemineku pool aastat tagasi ära ning jagab meile töötšätis ühtelugu oma kogemusi ja õpetussõnu. Ja me ikka ei õpi.  Seega võtame siis Ronaldi ette ja uurime, kuidas on ikkagi võimalik igapäevaselt elektriautoga elada. Saatejuht on Tarmo Tähepõld
13.01.2023 47 m
7.01 Autotund #222: sõidueksamid, veapunktid ja Mercedes EQS luksusmaastur
Aasta esimene Autotund on maandunud. Arutame, kas sõidueksamid Eestis on ikka maksimaalselt hästi läbi viidud või kuhu on jäänud veapunktisüsteem. Veel meenutame legendaarset Ken Blocki, vaatame tagasi eelmise aasta liiklusnumbritele ja sõidame superluksusliku elektriautoga Mercedes EQS SUV. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
09.01.2023 35 m
21.12 Autotund #221: oma kogemusest räägib esimese eestlasena Le Mans'i 24h sõidul võistelnud Martin Rump
Seekord on Autotunnis külas võidusõitja Martin Rump ning Raiko Ausmees Masinawärgist. Lisaks võidusõidule räägime möödunud autoaastast, Porsche supermaasturist, Suzuki Katanast, Eesti autogaalast ja paljust muustki. Nii tore ja huvitav oli, et tegemist on ilmselt "Autotunni" pikkuse mõttes rekordsaatega! Ja rääkida oleks olnud veelgi... Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
21.12.2022 1h 34 m
15.12 Autotund #221: Eestil ei ole raha ega maavarasid põhiteede neljarealiseks ehitamiseks. Mis on alternatiiv?
Saates on tagasi liikuvusekspert Marek Rannala, kes on taas lauale toonud neljarealiste maanteede tulise teema. Kõik tahavad neid, aga kui süvitsi minna, vaadata numbreid ja reaalseid vajadusi, siis kas me saame endale neid lubada? Väga huvitavad faktid ja karm reaalsus. Räägime ühtlasi ka Tallinna rattateedest, lumest ja soolamisest. Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
15.12.2022 57 m
7.12 Autotund #220: miks sa peaksid müüjalt küsima, kas autol on ketiga mootor?
Autotunnis räägime lumest ja ilmselt mitte viimast korda sel aastal. Samuti sellest, mida tähendavad uued EURO7 keskkonnanõuded ja kas ikka on vaja? Juttu tuleb šotlaste erilisest elektrimaasturist ja Eestisse registreeritud uuest McLarenist. Ja siis kasulikku tarbijanõu ketiga mootorite osas. Proovisõidus on luksuslik, aga diiselmootoriga Range Rover Sport. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
09.12.2022 40 m
2.12 Autotund #219: need on meie arust selle aasta kõige paremad autod
Autoaasta hakkab lõppema ja aeg tibusid lugeda. Võtsime kõik 28 uut mudelit, millega sel aastal sõitnud oleme ja panime need ritta. Kerge polnud, aga valmis ta sai. Lisaks räägime taas 1000eurostest autodest, Ferrari ooteajast, Opeli elektrikast ning selgitame, mitu aasta autot Eestis siis nüüd valitakse. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.
02.12.2022 47 m