Autotund | Geenius.ee
See pole saade autopededele, vaid lihtsalt inimesele, kes oskab autoga sõita ja kes tahab meie seltsis pool tundi mõnusalt aega veeta. Stuudios on Autogeeniuse autorid nagu Hans Lõugas, Tarmo Tähepõld, Peeter Koppel ja teised.
Saatejuhid
Martin Mets, Kristjan Ojang, Margus Pipar, Tarmo Tähepõld, Eleen Änilane, Hans Lõugas
Autotund | Geenius.ee
Vaba aeg 50 episoodi
Episoodid
17.03 Autotund #232: parim proovisõidupäev lumes ja Eesti päikeseauto Solaride 2.0
Tarmo räägib, KUI hea sõidupäev tal oli ja miks. Martin arutleb, kas uus (võimalik) koalitsioon neljarealisi ehitab.  Lisaks uuest Volkswageni elektriautost, mis sihib mõistlikku hinda. Aga kõige suurem teema on Solaride 2 ehk tudengite päikeseauto. Uus disain, uus tehnoloogia ja uus katse. Kuulake ja aidake noori ka! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
17.03.2023 1h
10.03 Autotund #231: suur võidusõit ümber Võrtsjärve, Hyundai Ioniq 6 ja uus Corolla
Me tegime võidusõidu! Aga võitja polnud mitte see, kes lihtsalt kõige varem, vaid ka kõige soodsamalt kohale jõuab. Bensiin vs pistikhübriid vs elektriauto. Lisaks panime müüki 1000-eurosed autod, sõitsime uue Hyundai Ioniq 6 sedaaniga ja uuenenud Toyota Corollaga. Stuudios on Tarmo Tähepõld, Margus Pipar ja Maarja Murdmaa Geeniuse uudisteportaalist.
10.03.2023 46 m
3.03 Autotund #230: soodsate pärismaasturitega Kõrvemaal ja elektrilistega Andorras
Selles Autotunnis klaarime eelmisest saatest üles jäänud võla ja Tarmo räägib ära, kus ja miks ta jälle reisil käis. Teine suurem teema on meie soodsate maasturite test. Kolm autot, millega julgeb päriselt natuke karmimatesse kohtadesse ronida ja need kõik maksavad vähem kui 30 000 eurot.  Siis veel algavast (mõttetust) autopesuhooajast, uutest ülikiirlaadijatest ja kasutatud autode turuolukorrast. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
03.03.2023 38 m
23.02 Autotund #229: sõidame hipibussiga, "osaleme" liiklusõnnetuses ja pakume Boltile oma autot rendile
Uues episoodis läheme me kõigepealt korralikult vaidlema, et kas ja mida üldse riik peaks tegema, et me saaksime kenasti 2035 kõik elektriautodega sõita. Lisaks pakkus Tarmo oma (emotsionaalselt) kallist isiklikku autot Bolt Drive platvormile rendile ja sai pakkumise, mis tekitas rohkem küsimusi, kui vastuseid. Sellega emotsionaalsed ameerika mäed ei lõppe, sest lisaks õnnestus Tarmol näha kõrvalt ka ühte karmi liiklusõnnetust. Seda õnneks küll virtuaalreaalsuses. Ja ikkagi oli see karm. Ja siis muidugi proovisõit elektrilise Volkswagen ID.Buzziga! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.  
23.02.2023 53 m
17.02 Autotund #228: kas 1000 euro eest saab hea auto või rohkem häda ja viletsust?
Seekord võtame põhjalikult ette meie 1000-euroste autode katse. Kuidas meie pea pool aastat on möödunud, mis on õppetunnid ja kuidas on üldse seis selliste autode turul. Vaatame ka minevikku, kui samasugune katse sai tehtud 500 ja 800 eurot maksvate autodega. Stuudios on Tarmo Tähepõld, Kristjan Ojang ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist
17.02.2023 49 m
10.02 Autotund #227: autoajakirjaniku hõlpelu välismaa luksushotellides - tõsiasi või kuulujutt?
Selles autotunnis võtab saatejuht Martin Mets ette saatejuht Tarmo Tähepõllu ning uurib, mitu kilo kaaviari ühel tööreisil sisse vitsutatakse ning kuidas see kõik mõjutab tema erapooletust. Kas selliseid reise üldse on vaja? Lisaks räägime saates Martin Rumpi vägevast uudisest, Toyota RAV4 sportmudelist ja veel muudest asjadest. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
10.02.2023 51 m
4.02 Autotund #226: uurime, mida lubavad parteid liiklejatele ja sõidame üliharuldase Opeliga
Ega sellest ei pääse. Valimistest siis. Vaatasime programme ja esitasime parteidele ka konkreetseid küsimusi. Kas neljarealised on teema? Mis saab veapunktisüsteemist? Automaksud ja aktsiisid? Äkki aitab otsust teha. Proovisõit tuli aga eriti eriline, sest Tarmo sai sõita Opel Manta GSe kontseptautoga, mida on maailmas ainult üks! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
03.02.2023 48 m
26.01 Autotund #225: Eesti kütusemüüjate esindajaga hindadest, kütuseturust ja tulevikust
Stuudios on Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat, kes peab vastama saatejuhtide rasketele küsimustele. Miks meil on ikka igas tanklas koguaeg võrdsed hinnad? Miks maailmaturul langev nafta ei kajastu kütusehinnas ning millal keelatakse vanaaegne kütusemüük üldse ära? Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
26.01.2023 52 m
20.01 Autotund #224: millega jõuab Tallinnas kõige kiiremini tööle? Kindlasti mitte mopeedautoga
Autotunnis võtame ette eksperimendi, kus kahel erineval marsruudil üritasime hommikuse tipptunni ajal võimalikult ruttu tööle jõuda. Autod, ühistranspord ja jalgratas. Lisaks veel tanklapostide hinnaskandaalist, mopeedautode hävingust ja kõige pätimatest autodest. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
20.01.2023 39 m
13.01 Autotund #223: kuidas ikkagi on võimalik elektriautoga igapäevaselt elada?
Kuna meie elektriautode kogemused kipuvad koguaeg erinevatele karidele jooksma, siis kutsusime külla oma kolleegi tehnoloogiaajakirjanik Ronald Liive Geeniuse uudisteportaalist. Tema tegi selle ülemineku pool aastat tagasi ära ning jagab meile töötšätis ühtelugu oma kogemusi ja õpetussõnu. Ja me ikka ei õpi.  Seega võtame siis Ronaldi ette ja uurime, kuidas on ikkagi võimalik igapäevaselt elektriautoga elada. Saatejuht on Tarmo Tähepõld
13.01.2023 47 m
7.01 Autotund #222: sõidueksamid, veapunktid ja Mercedes EQS luksusmaastur
Aasta esimene Autotund on maandunud. Arutame, kas sõidueksamid Eestis on ikka maksimaalselt hästi läbi viidud või kuhu on jäänud veapunktisüsteem. Veel meenutame legendaarset Ken Blocki, vaatame tagasi eelmise aasta liiklusnumbritele ja sõidame superluksusliku elektriautoga Mercedes EQS SUV. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
09.01.2023 35 m
21.12 Autotund #221: oma kogemusest räägib esimese eestlasena Le Mans'i 24h sõidul võistelnud Martin Rump
Seekord on Autotunnis külas võidusõitja Martin Rump ning Raiko Ausmees Masinawärgist. Lisaks võidusõidule räägime möödunud autoaastast, Porsche supermaasturist, Suzuki Katanast, Eesti autogaalast ja paljust muustki. Nii tore ja huvitav oli, et tegemist on ilmselt "Autotunni" pikkuse mõttes rekordsaatega! Ja rääkida oleks olnud veelgi... Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
21.12.2022 1h 34 m
15.12 Autotund #221: Eestil ei ole raha ega maavarasid põhiteede neljarealiseks ehitamiseks. Mis on alternatiiv?
Saates on tagasi liikuvusekspert Marek Rannala, kes on taas lauale toonud neljarealiste maanteede tulise teema. Kõik tahavad neid, aga kui süvitsi minna, vaadata numbreid ja reaalseid vajadusi, siis kas me saame endale neid lubada? Väga huvitavad faktid ja karm reaalsus. Räägime ühtlasi ka Tallinna rattateedest, lumest ja soolamisest. Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
15.12.2022 57 m
7.12 Autotund #220: miks sa peaksid müüjalt küsima, kas autol on ketiga mootor?
Autotunnis räägime lumest ja ilmselt mitte viimast korda sel aastal. Samuti sellest, mida tähendavad uued EURO7 keskkonnanõuded ja kas ikka on vaja? Juttu tuleb šotlaste erilisest elektrimaasturist ja Eestisse registreeritud uuest McLarenist. Ja siis kasulikku tarbijanõu ketiga mootorite osas. Proovisõidus on luksuslik, aga diiselmootoriga Range Rover Sport. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
09.12.2022 40 m
2.12 Autotund #219: need on meie arust selle aasta kõige paremad autod
Autoaasta hakkab lõppema ja aeg tibusid lugeda. Võtsime kõik 28 uut mudelit, millega sel aastal sõitnud oleme ja panime need ritta. Kerge polnud, aga valmis ta sai. Lisaks räägime taas 1000eurostest autodest, Ferrari ooteajast, Opeli elektrikast ning selgitame, mitu aasta autot Eestis siis nüüd valitakse. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.
02.12.2022 47 m
27.11 Autotund #218: proovisõidus üks Dakari kõrberallikas ja neli väga erinevat linnamaasturit
Olgu, Dakarile mineva Toyotaga saime sõita küll kaasreisijatena, aga elamus oli sellevõrra vägevam. Linnamaasturite rubriigis on hekseldamist kõvasti, sest sõidetud on Mazda CX-60, Nissan X-Traili, Mercedes-Benz GLC ja Maserati Grecalega. Ja uskuge või ei, aga on, mida rääkida. Peamiselt kütusekulust ja mitte head. Lisaks veel Porsche 911 Dakarist, seeriaautode kiirendusrekordist ja väga, väga kallist BMW erimudelist. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.
28.11.2022 57 m
15.11 Autotund #217: miks osta garaaž, kuidas 1000eurosed ringrajal käitusid ja itaalia autode brändisolkimisest
Autotunnis arutame, miks töökojad tööd ei taha, kas tasuks endale osta garaaž ning miks on Volvo palju parem kui teised kaks 1000eurost, eriti kui need päriselt proovile panna. Lisaks, kas Alfa Romeo kottide kinkimine Maximas on sama tark tee kui Maserati ja Barbie koostöö? Veel Volvo uuest elektriautost ning mopeedautode juhilubadest. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
15.11.2022 48 m
9.11 Autotund #216: segadus talverehvidega, mopeedautode läbikukkumine ülevaatusel ja lahtine ratas
Uues Autotunnis räägime uuest talverehvide tähisest, mis tekitab palju segadust, ei taga kvaliteetset rehvi ja toob paljudele peagi halva üllatuse. Lisaks räägime tehnoülevaatustest ja eriti just mopeedautode omast - esimesed tulemused on nüüd käes. Lisaks ka kahest väga haruldasest Porschest, mis Eestisse jõudsid ja automüügi tulemustest ning esitame küsimuse, et kes oleks nõus oma auto Bolt Drive's rendile andma? Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
09.11.2022 38 m
19.10 Autotund #215: Hiina ja Prantsuse imed Pariisi autonäitusel ja kolm erilist proovisõitu
Käisime Pariisi autonäitusel, mis polnud küll nii suur kui vanasti, aga rohkelt uudistamist oli küll. Eriti just Hiina autotööstuse toodangu osas, mida muidu kuskil ei kohta. Tublisti esindatud olid ka prantslased. Proovisõidus on päris erilised autod: Nissan Ariya, Polestar 2 ja V-8 mootoriga Range Rover, mis maksab pea 200 000 eurot. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Kristjan Ojang Geeniuse uudisteportaalist.
19.10.2022 1h 1 m
3.10 Autotund: kui hea auto saab 1000 euro eest?
Autolehel ilmub peagi 1000. number ja selle puhul ostsid toimetuse liikmed omale kõik kuni 1000 eurot maksvad autod. Mis valikud tehti ja kuidas üldse on turul seis sellise hinnaklassi sõidukitega, sellest räägimegi. Lisaks mudastest tänavatest, veelkord Ivanssonide autosurnuaiast ja üldiselt elust. Stuudios on Tarmo Tähepõld, Martin Mets ja Kristjan Ojang Geeniuse uudisteportaalist.
04.10.2022 40 m
26.09 Autotund #213: kuhu kadusid biokütused ja millised on parimad maasturid?
Autotunnis räägime suure paanikaga saabunud ja seejärel vaikselt kadunud biolisandiga kütustest. On meil neid üldse veel? Räägime ka meie uuest edetabelist, kus reastasime uued Eestis müüdavad maasturid, aga fookusega just maastikuvõimekusele. Enamjaolt. Lisaks kriisitanklatest, lollidest tarkadest autodest, raudrasketest sportsedaanidest ja ühest ebaõnnestunud akuostust. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
28.09.2022 45 m
19.09 Autotund #212: Los Angelese autokultuur, soodne ja teistsugune rendiauto ning selle probleemid
Seekord on kavas reisisaade. Tarmo veetis nädala Los Angeleses ja tegi ainult autoasju: inimesed, sõidud, muuseumid ja autokohtumised. Praktilist reisinõu saab ka. Ja seda, kuidas rentida omale soodsalt BMW kabriolett. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Eleen Änilane Geeniuse uudisteportaalist.
20.09.2022 51 m
31.08 Autotund #211: 6200 km Lada roolis ja miks Soomes võib tuunida, aga Eestis mitte?
Selles saates on suuremaid teemasid lausa mitu. Kristjan Ojang räägib, millin valu või võlu on läbida 20 päevaga 6200 km vana Lada roolis. Sama reisi raames külastati ka Soome hot-rodi ehitajaid ja tekkis küsimus, et miks Soomes see nii levinud on, aga Eestis mitte. Kas asi seadustes või rahas? Tarmo käis romurallil ja Kristjan sõitis Škoda Enyaq RS Coupega.  Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Kristjan Ojang Geeniuse uudisteportaalist.
31.08.2022 58 m
23.08 Autotund #210: kas politsei käitus ebaõiglaselt?
Seekordses Autotunnis käime põhjalikult üle juhtumi, mis veebis palju vastuolusid tekitas. Maanteel (põhjendamatult) aeglaselt sõitnud politseiauto trahvis esimest möödasõitjat. Miks? Lisaks veel häirekeskuse õnnelikult lõppenud eksimusest, õlivardast, Hispaania rendiautodest ja Monterey autonädalast. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
24.08.2022 49 m
8.08 Autotund: keskmise kiiruse kaamerad, MyBee autorent ja McLareni tossud
Seekordses Autotunnis võtame läbi mitmed olulised teemad nagu näiteks jalanõud, Lamborghini NFT'd, keskmise kiiruse kaamerad, automüügi ja haagissuvilaga sõitmise. Ja üht-teist vast veel. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
10.08.2022 45 m
2.08 Autotund #209: Lamborghini proovisõit, Enyaqiga Hispaaniasse ja tagasin ning liikluskaos
Tänase saate külaline räägib, kuidas ta käis autoreisil Hispaanias ja seda Škoda Enyaqiga. Kuidas õnnestus ja palju maksma läks? Lisaks saime pikema tiiru teha Lamborghini Urusega. On siis hea? Või pigem nagu Kalamaja liikluskorraldus, millest ka juttu tuleb. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
02.08.2022 1h 3 m
21.07 Autotund #208: eestlaste Liigu tahab reisil autorentimise palju lihtsamaks ja moodsamaks teha
Seekord on saatekülaliseks Annemari Muru idufirmast Liigu ning räägib, kuidas nad plaanivad autorendi vanast, segadustekitavast ja paberirohkest maailmas välja tuua. Ja üllataval kombel mitte ainult IT-lahendusega, vaid ka oma autopargiga. Lisaks rallime murutraktoritega, säästame kütust, kiidame sedaane ja võtame läbi mõned levinud eksiarvamused liiklusseadusest. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Kristjan Ojang Geeniuse uudisteportaalist.
22.07.2022 59 m
14.07 Autotund #207: kust tulevad need 50 000 autot Eestis, millel tegelikult ei tohiks ülevaatust olla?
Võtame pulkadeks transpordiameti väite, et iga aasta läbib Eestis ülevaatuse 50 000 autot, mis tegelikult seda teha ei tohiks. Kust see number tuleb? Oma vastuse annab ka tehnoülevaatajate liit. Lisaks räägime uuest MyBee autorendist, kuutasuga istmesoojendusest, rattakelladest, rallist ja Kiaga tippkiirusel sõitmisest. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
14.07.2022 57 m
4.07 Autotund #206: kas maanteedel peaks tippkiirus olema 80 km/h?
Euroopa transpordiohutuse nõukogu soovitab Eestil üle vaadata kiiruspiirangud ning vähendada maanteedel ja linnapiirkondades kiirust, näiteks maapiirkondade teedel soovitatakse alandada kiirust 80 km/h peale. Tundub vajalik? Lisaks veel suvest, prantsuse autodest, BMW M3 universaalist, Goodwoodi olulisusest ja Android Autost. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
04.07.2022 40 m
17.06 Autotund #205: Peeter Koppel selgitab, miks kütuse hind rallib, kas keegi on süüdi ning mis saab edasi?
Stuudios on üle pika aja Peeter Koppel, kellega võtame põhjalikult ette hinnatõusu teemad, mis puudutavad autoomanikke- ja huvilis: kütusehind, autode hind ja muud hinnad. Lisaks ka toredamatel teemadel, nagu Peeter Koppeli sõidukogemused, unistuste autod ja üldisem autojutt. Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
17.06.2022 1h 5 m
13.06 Autotund #204: miks maksab margiesinduses töötund juba 100 eurot?
Autotunnis viskame pilgu autoteeninduste maailma, kus margiesinduses on hinnad kerkinud kohati juba saja euroni töötunni eest. Millest selline hind tekib? Lisaks veel CityBee uuest hinnastamisest, parkimistrahvidest, Ülemiste autokogunemistest ja eestlasest Le Mansis. Proovisõidus põgusalt elektriline Ford Mustang Mach-E ja uus Opel Astra. Saatejuhid Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
13.06.2022 52 m
3.06 Autotund #203: sõidame elektriliste luksus-Mersudega, mis on ootamatult soodsad
Eriti arvestades kütusehindu, millest me ka räägime. Naljakat ei ole seal midagi. Samuti tulevad jutuks kiiruskaamerad, mida omavalitsused paigaldada ei taha ning autode hinnad ja meie mees Le Mans'is. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
03.06.2022 44 m
26.05 Autotund #202: kas Eesti elektrivõrk suudab ära laadida 100 000 elektriautot?
Saate fookusteemaks on taas elektriautod. Kui mõned prognoosid räägivad 10 aasta pärast kuni 100 000 elektriautost, siis kuidas on selleks valmis meie elektrivõrk? Kohal on Kert Pääbo Enefit Voltist ja Rasmus Armas Elektrilevist. Lisaks räägime ülevaatuspunktidesse tulevatest lisakaameratest, maailma kalleimatest autodest ning muidugi elektritõuksidest, mis tagasi tänaval. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
27.05.2022 53 m
13.05 Autotund #201: autode garantiiajad, ootele pandud teeremondid ja head autoreklaamid
Uues Autotunnis vaatame, mida tähendavad kärped teehoolduses, kui pikki garantiiaegu Eestis autodele pakutakse, kui vägevad autode kogunemised meil on ja miks see praamisõit nii kallis on?! Lisaks veel jaburalt võimas Cadillac, uus Phantom ning näpuotsaga veel muudki. Saatejuhid on Martin Mets ja Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
13.05.2022 46 m
5.05 Autotund: 200. saate puhul naaseb üks endine saatejuht ja sõidame Rolls-Royce'iga
Autotund on eetris olnud juba üle nelja aasta ning see saade kannab järjekorra numbrit 200! Seetõttu kutsusime saadet appi juhtima Hans Lõugase, kellega koos seda podcasti alustasime. Räägime Bolti uutest ja ägedatest rendiautodest, mehest, kes ostis 8 Bugattit, kõige kallimast Porschest ja veel ühest ning teisest. Proovisõit on ka juubelile vääriline: Rolls-Royce Ghost Black Badge. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Hans Lõugas.
05.05.2022 49 m
27.04 Autotund: hiidekraanid, sõiduk Hiina megalinnadesse ja gaasiautode tulevik
Saates võtame ette mitmed olulised probleemid, nagu naastrehvid keset kevadet, Peterburi tee remont, ilma autodeta linn Euroopas, uus BMW i7, Audi ideeauto ja veel muudki teemad. Stuudios jätkuvalt Martin Mets ja Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
28.04.2022 45 m
22.04 Autotund: kust tegelikult tõuseb tolm ja kuhu kaob raha?
Selles Autotunnis võtame tegelikult ka ette tolmuteema. Kas sellega, et me peame kevadel sisse hingama Mendelejevi tabeli jagu erinevaid aineid, annab üldse midagi ära teha? Lisaks käime vanal heal Inglismaal, arutame gaasiautode mõttekuse üle, uudistame Cybetrucki ning hindame pulmakinki. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
19.04.2022 55 m
08.04 Autotund: millised autod põhjamaistes oludes kõige paremini vastu peavad?
Saates uurime Soome ülevaatuste statistikat. 2 miljonit autot vanuses 3-15 aastat.  Kes on staarid ja kes põruvad? Lisaks veel palju erinevaid uudiseid: Waze ja teeaugud, mõttetu elektri-Smart, mõttekas elektri DeLorean, Tarmo uus auto, Toyota supergarantii ja kuus Lamborghinit. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
08.04.2022 45 m
31.03 Autotund: suur pereautode edetabel, kus paremusjärjestuses 100 uut autot
Vaatame selles saates natuke lähemalt Autoleht Ekstras ilmunud 100 pereauto edetabelit. Kuidas see koostati ja kes on staarid. Tarmo täitis lapsepõlveunistusi ja veendus pistikhübriidides. Martin pole üldse rahul oma Nokiani suverehvidega, aga väga rahul uue Gran Turismo 7 mänguga. Veel on teemaks Lotus Eletra, uus Honda Civic ja ka suur suverehvide võrdlustest. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
01.04.2022 1h 3 m
23.03 Autotund: kuidas säästa tavakütust ja hoida kokku ka elektriauto laadimiselt?
Uues "Autotunnis" kipub teema säästlikuks. Kuidas kõrgete kütusehindadega hakkama saada ning saate teises pooles räägime sellest, kuidas elektriautot panna börsihinna järgi soodsamat särtsu valima. Lisaks veel linnatolmust, Maseratist, ägedast Audist ja uuest Autoleht Ekstrast. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
23.03.2022 48 m
10.03 Autotund: millised on selle sajandi kõige töökindlamad mootorid?
Kui varem oleme rääkinud kahevadest ja lagunevatest jõuallikatest, siis seekord keerame positiivsema lehekülje ning räägime headest mootoritest. Saates veel kütuse hinnast, Volkswageni ägedast elektribussist ja uuest Mazdast. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.  
11.03.2022 34 m
24.02 Autotund: eksklusiivne proovisõit Toyota esimese elektriautoga
Meil õnnestus ühena esimestest maailmas teha proovisõitu Toyota uue elektrimaasturiga bZ4X, mis aasta lõpus alles Eestisse saabub. Kas tasub ootamist? Saates räägime ka autovargustest, sellest, kuidas kindlustusjuhtumi järel võidakse su autole kasutatud varuosi panna ning veel mitmel muul teemal. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
25.02.2022 47 m
10.02 Autotund: proovisõidus on uus elektriline Renault, ülivõimas Porsche ja Jeep Gladiator
Uues "Autotunnis" võtame ette proovisõidud. Käisime esimestena proovimas uut elektrilist Renault Megane'i. Proovisime, kuidas Cayenne Turbo GT saab hakkama Eesti talves ning Jeep'iga ronisime suisa sügavale metsa. Saates veel uuest Alfa Romeo linnamaasturist, liiklusaastast Eestis, automüügist ja isedriftivast Toyotast. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist. 
11.02.2022 45 m
5.02 Autotund: kuidas on õnnestunud Telia suur elektriautodele üleminek?
Telia on järk-järgult kogu oma autoparki viimas üle täiselektrilistele sõidukitele. Praeguseks on neil juba päris pikk kogemus ja suur autopark. Telia juhatuse Liige Holger Haljand jagab nende kogemust. Saates veel: saime jälle trahvi, lätlased panid hullu, britid on kallid ja pommuudis on, et paksus lumes on nelikvedu päris hea. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
04.02.2022 46 m
31.01 Autotund: räägime Eesti Ferrari esindussalongi juhatajaga autodest ja automüügist
Stuudios on külas Torsten Kihlman, kes juhib Tallinnas Ferrari esindussalongi. Räägime, kuidas on läinud, milliseid Ferrarisid eestlased ostavad ning kuidas on lugu konkurentsiga. Samuti ka hoolduskuludest ja klassikutest. Lisaks veel "odav" GMA T.33, lumi, lumi, lumi, liiklusmärgid ja "Bad Boys" filmi Porsche. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
31.01.2022 53 m
21.01 Autotund: kas ülevaatusel peakaamera kasutamine on päriselt vajalik?
Transpordiamet on tulnud välja plaaniga, mis lisaks tehnoülevaatuse läbiviijale ka peakaamera. Statsionaarsed kaamerad on teadupärast juba ammu. Kas see on vajalik meede? Mitmed asutused on juba vastuseisu väljendanud. Tarmo sõitis Suzukiga (esimest korda!), soovitab telefonihoidikut ja Martinil on jälle kiiruskaamerad hambus. Ja kui juba kiirusest rääkida, siis kuidas kõlab 417 km/h avalikel teedel?  Saatejuhid Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist. 
21.01.2022 42 m
12.01 Autotund: kui kiiresti kiirendab lennuk ja muud autoteemalised küsimused lendurile
Selles "Autotunnis" tõuseme õhku. Kutsusime külla piloot Martin Karolini, kes vastab meie huvitavatele ja ilmselt ka rumalatele küsimustele lennuki juhtimise kohta.  Saates taas üle pika aja ka Tesla teemad, haagise talverehvid, üks kuulus portaal, mis kinni läheb ja värvi vahetav auto. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
12.01.2022 48 m
6.01 Autotund: millised uued mudelid sel aastal Eestisse peaks jõudma?
Aasta esimeses "Autotunni" saates vaatame otsa ühele nimekirjale. Seal on automüüjate enda prognoosid sel aastal Eestisse saabuvate uute autode osas. Milliseid neist meie ootame? Lisaks veel mopeedautodest, lumest, nelikveolisest Yaris Crossist ja Elmo Rent kaugjuhitava auto sõiduproovist. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist
06.01.2022 52 m
29.12 Autotund: mis olid 2021.aasta suurimad plussid ja miinused automaailmas?
Aasta viimases Autotunnis teeme tagasivaate vägagi turbulentsele aastale. Kes võitis, kes kaotas? Mis oli hästi ja mis halvasti? Saade seekord ka tavapärasest natuke pikem! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Kristjan Ojang Geeniuse uudisteportaalist.
29.12.2021 57 m
23.12 Autotund: "Hitleri kättemaks" ja teised väga kehvad mootorid
Saates võtame ette järjeloo kehvade mootorite teemal. Margus Pipar valis välja veel 11 mootorit, mis on päris tuntud oma nadi inseneeria poolest ning võivad omanikele väga suuri arveid tuua. Lisaks sõitsime Volvo esimese elektriautoga, räägime sõjaeelsetest liiklusõnnetustest ning rattast, mis auto alt ära murdus.   Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.
27.12.2021 41 m
See pole saade autopededele, vaid lihtsalt inimesele, kes oskab autoga sõita ja kes tahab meie seltsis pool tundi mõnusalt aega veeta. Stuudios on Autogeeniuse autorid nagu Hans Lõugas, Tarmo Tähepõld, Peeter Koppel ja teised.
Saatejuhid
Martin Mets, Kristjan Ojang, Margus Pipar, Tarmo Tähepõld, Eleen Änilane, Hans Lõugas