Autotund | Geenius.ee
See pole saade autopededele, vaid lihtsalt inimesele, kes oskab autoga sõita ja kes tahab meie seltsis pool tundi mõnusalt aega veeta. Stuudios on Autogeeniuse autorid nagu Hans Lõugas, Tarmo Tähepõld, Peeter Koppel ja teised.
Saatejuhid
Martin Mets, Kristjan Ojang, Margus Pipar, Tarmo Tähepõld, Eleen Änilane, Hans Lõugas
Episoodid

Viimastel nädalatel on meedias ilmunud mitmeid lugusid elektriautode kohta, mis ühel või teisel viisil toovad välja erinevaid probleeme. Üks neist ka meie sulest, kus uurisime, kas Saksamaa ja teiste riikide tehnoülevaatuste statistika väga kehvad tulemused elektriautodel on suur probleem?

Aga muidugi mitte ainult sellest. Tarmo on hull fomo ja probleem Fordi uue mudelinimega. Martinil ei ole, aga tema tahab lauale tuua Rapla kuulsad kummipostid. Räägime ka võltsitud Ferraridest ja muidugi automüügi tulemustest.

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

12.07.2024 40 m

Juuli esimeses Autotunnis võtame läbi mõned olulised kommunaalteemad, millest üks on Otepääle tehtud liikluslahendus, mis tekitab rohkem küsimusi kui annab vastuseid.

Rootslased sõitsid väga kiiresti autoga ja Tarmo on moodsa tehnikaga hädas. 

Mis veel, seda kuula juba ise. Saatejuhid on Martin Mets ja Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.

05.07.2024 39 m

Saatekülaline Sulev Ladva jagab oma kogemusi show-rallilt Drivestonia, kus Eesti teedel läbisid kiired ja veel kiiremad autod üle 600 kilomeetri, millest osa oli ka ilma kiiruspiiranguteta.

Vana Le Mansi hundina teeb Sulev ka tagasivaate selle aasta olulisematele seikadele ning eelvaate 29.06 startivale Spa 24h sõidule, mida ta Autogeeniuses ka live-blogina kajastab.

Ja siis võtame ette kaks uut V-8 mootoriga sportautot, mis on rasked, väga rasked. 

Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.

28.06.2024 57 m

Tarmo osales autooksjonil, mille ta võitis ja ei võitnud ka. Muidugi vaatame lähemalt uut Bugatti Tourbilloni, mis viib kõik täiesti uuele tasemele.

Muidugi on ka "kommunaaluudiste" plokk, kus vaatame teede-ehitust ja riigilõive. Aga lisaks ka Nissan Leafi akude hinda.

Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

22.06.2024 46 m

Seekordne saade jaguneb põhimõtteliselt kaheks, kus esimeses pooles läbime mitu olulist "kommunaaluudist", mis puudutavad meid kõik ning teises pooles saate kuulata, kuidas toimib "käigukastiga" Ioniq 5 N või milliseid elamusi pakub 950-hobujõuline Taycan Turbo S.

Ahjaa, Tarmo läbis raske kadalipu nimega jalgrattaost ning korraks piilume jälle automüüginumbreid.

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

14.06.2024 50 m

Stuudios on seekord külas Margus Kastein, kes on Inbanki Balti äride juht ning juhatuse liige ja seotud ka Mobirega. Seega on tal väga hea ülevaade nii kasutatud autode kui ka uute autode turust.

Kas hobiautot on mõtet laenuga osta? Milline on seis turul enne automaksu ning üldine sissevaade automüügi maailma. 

Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.

07.06.2024 41 m

Täna võtame ette uue Autoleht Ekstra,  kus ilmus muidugi ka edetabel. Ritta sai 30+9 kasutatud autot hinnakklassis kunni 10 000, kuni 20 000 ja kuni 30 000 eurot. 

Aga lisaks mõõtsime ka hobiautode kütusekulu, käisime mitmel seiklusel ja panime Peeter Koppeli Maserati rooli.

Hästi veidi ka liiklusest, automaksust ja seadustest. Saatejuhid Martin Mets ja keskmisest väsinum Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.

31.05.2024 37 m

Selles saates on kaks teemat, aga see-eest suured ja põhjalikud ning selleks on appi tulnud Raiko Ausmees Masinawärgist ja off-roadi spetsialist ning Eesti autospordi liidu 4x4 komitee liige Tormi Tamm.

Kõigepealt võtame kokku hooaja esimese ja väga suurelt ette võetud Open Tracki rajapäeva Porsche Ringil Pärnus. Kes osalesid, mis aegu sõideti ja kuidas üritus üldiselt õnnestus? 

Põhjalikult räägime aga maastikusõidust. Kuidas end ette valmistada, kui on suur soov oma ATV-d, linnamaasturit või juba väheke võimekamat mudakolli niimoodi proovida, et maaomanikega tülli ei läheks, vangimajja ei pandaks ja auto ka terveks jääks (enam-vähem)?

Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.

24.05.2024 39 m

Päike paistab, ilm on hea ja seetõttu oleme positiivses meeleolus ja viriseme pigem vähem. Aga mõned asjad, mis maailmas valesti, võtame siiski ette. Näiteks start-stop süsteemi.

Käime kiirelt ka sõitmas ning menüüs on Kia EV9, Citroen Berlingo, Renault Austral ja Škoda Kodiaq. Kõik väga mõistliku hinnaga autod. Jah, isegi Kia EV9. 

Ja nagu ikka, teemasid on veel, aga kõike ei saa ju ette ära rääkida! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

17.05.2024 48 m

Selles saates on teemaks üks rõõmus sündumus. Autogeeniuse portaal sai seitsme aastaseks ja sellega seoses vaatame, mis tehtud ja kuidas see sündis. 

Edasi läheb tõsisemaks, sest teemaks tuleb nii kindlustuse hinnatõus, uus lähenemine automaksule ning üldine auto omamise hinnatõus. Meil on numbrid!

Ja nagu ikka, jutt käib ühest seinast teise ja kõik see on jube tore!

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

10.05.2024 55 m

Seekord on saates ainult üks, aga see-eest väga põhjalik teema. Liikluspsühholoog Inna Gorislavskaja vastab meie küsimustele ja teema saab põhimõtteliselt kokku võtta, et miks me oleme sellised nagu me oleme?

Miks suvekuudel liiklus ohtlikum on? Kas kõik üldse on võimelised normaalselt liiklema? Kuidas karistused ja kampaaniad mõjuvad? Ja palju muid asju, mis vestluse käigus välja kooruvad.

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

03.05.2024 1h 8 m

Saade keskendub seekord liiklusele, sest transpordiamet avalikustas keskmise kiiruse kaamerate testi tulemused ning need on loomulikult rahva jälle kaheks löönud. Meil justkui nagu oleks tohutut probleem ja samas ... ei ole ka?

Võtame ette ka kummipostid, politsei küsitava karistuspoliitika, aga ka ühe väga praktilise ja olulise igapäeva teema nagu naastrehvid. Tasub kuulata, sest meil on teile konkreetne vastus igavikulisele küsimusele!

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

26.04.2024 48 m

Autolehel oli vahepeal 25. juubel. Margus Pipar räägib, kuidas iidsel ajal autoajakirjandust tehti ning millised olid tema esimesed sammud sel raskel rajal.

Tallinnas avati uus Maserati esindus, Porschel tuli Cayenne'i võimsam versioon ja liiklustalgud lõppesid. Lisaks lugu sellest, kuidas ka andmebaaside ajastul võib autoostuga valusalt vastu näppe saada.

Sõiduproovis on 7 (!) erinevat autot ja mitmed neist Eesti läbi aastate lemmikud: Toyota Camry ja Land Cruiser, Škoda Superb ja Kodiaq, Volkswagen Passat, Citroen C5 X ja Peugeot 508.

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.

22.04.2024 59 m

Ärikäigu 38. osa külaliseks on raamatupidaja ja ettevõtja Virge Ratassepp, kes räägib, miks raamatupidajad erilise hoolega kalendrit jälgivad ja mis on nende jaoks kõige tähtsamad kuupäevad.

Saame teada, kes on raamatupidamisettevõtte jaoks ideaalsed kliendid ja mida teevad raamatupidajad siis, kui ettevõtja plaanib mõnd hämarat skeemi?

Kuuleme, kui kaua võtab aega majandusaasta aruande tegemine ning kes on firmade masskustutamise juures olnud võitjad ja kes kaotajad?

Saame ka teada, milliste võlgade puhul läheb raamatupidaja peas pirn põlema, mitmel ettevõttel ja miks on Virge soovitanud ise asjad kokku pakkida ja mitu firmat on ta hädast välja päästnud?

Saadet juhivad Geeniuse ajakirjanikud Martha-Beryl Grauberg ja Kaire-Külli Vaatmann.

12.04.2024 54 m

Tarmol vedas ning sai minna uue Toyota Camryga sõitma... Californiasse. Aga nii kaugele paariks päevaks ju normaalne inimene ei lenda, seega Tarmo maandus kolm päeva varem ja täitis need taas bensiinilõhnaga.

Aga mitte ainult, ka elektriautod on teema. Ta käis näiteks elektriautode kogunemisel, kus oli 20 Cybertrucki ja kohal Tesla peadisainer Franz von Holzahausen.

Käis ka hiiglaslikul hot rod'i festivalil, rentis lahtise Porsche ja sai tänu sellele Los Angeles'i autokultuuri jälle seestpoolt näha.

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

 

09.04.2024 46 m

Seekord on stuudiosse taas Raiko Ausmees Masinawärgist, kes teeb ülevaate, kuidas meil mootorispordis läheb. Ja tundub, et läheb hästi. Ott Tänakut teavad kõik, aga tegelikult käib erinevates sarjades kõva andmine ja eestlased on saanud mitmel pool jala ukse vahele. 

Aga räägime ka värskest nimekirjast, kus on välja toodud kõige räpasemad ja kõige loodussõbralikumad uued autod. Seda siis kogu elutsükli vältel. 

Ja küll me Raikoga mõne teema veel leiame. 

Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.

29.03.2024 43 m

Nädala sündmuste puhul jäi Tarmole silma politsei veider lahendus konfiskeeritud radaripüüdjate osas ja Martinile üks väga oluline statistika, mida riik meile endale sobivalt serveerib. Me ei ole rahul.

Lisaks räägime selle hooaja suverehvide testitulemustest, auto ostmisest internetist ja sellest, kas tanklas saab ikka õige koguse kütust.

Proovisõidus on täiesti uued Peugeot e-3008 ja Renault Scenic E-Tech elektrimaasturid. Kumb prantslane on parem?

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

22.03.2024 45 m

Saate põhiteema on transpordiameti sõidueksamid, mille puhul avaandmete analüüs näitab, et hämmastavalt palju oleneb läbimine sellest, millise eksamineerija juurde satud. Kuidas see on võimalik ja mida arvab asjast transpordiamet ning spetsialisid?

Põgusalt räägime ka "Ferrari" filmi autodest, mille leidmise eest hoolitses eestlane, ühest ägedast garaažist ja avastusest, mida Tarmo tegi kahe elektriauto esitlusel.

Stuudios on Tarmo Tähepõld, Martin Mets ja Kert Avasalu Geeniuse uudisteportaalist.

18.03.2024 42 m

Lekkivatest voolikutest moodsal ajal pääseme? Tahaks loota, sest Tarmo pidi taas tegelema väga tüütu kütuselekkega. Martin jällegi mõtleb, kas trahvimäärade tõstmine elu ohtlikumaks ei tee?

Järjekordne elektriauto saab ootamatult ka sisepõlemismootoriga versiooni, naistepäev on üks ohtlik värk ja ekraanile ei tohi liiga palju asju ka kolida. Kommunaaluudistes räägime Aafrika soolast, mis meie autosid veel eriti määrib. 

Proovisõidus on rohkem kui 1100 hobujõudu ja need jagunevad vaid kahe auto vahel. Kogumass on neil omakorda 5,5 tonni. Kas Ameerika hullus täidab ka meie tänavad?

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist. 

08.03.2024 45 m

Tahtsime rääkida tegelikult lausa kolmest väga olulisest Volkswagenist, aga õnneks napilt enne saadetud meenus üks tõsiasi, mis oleks võinud lõppeda meile väga valusalt. Aga uue Tiguani ja ID.7 võtame küll juppideks.

Lisaks uuest Renault 5 retroautost, Elon Muski "geniaalsest" ideest ja kurvast tõdemusest, et üks väga kihvt autoklass on põhimõtteliselt kadunud. 

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist. 

01.03.2024 55 m
Seekordne Autotund sai raasike tõsisem. Kutsusime külla Silver Jakobsoni riigikontrollist, kes aitab meil lahti seletada hiljuti avaldatud auditi. Nimelt selgus kurb tõsisasi, et liiklusohutusprogramm on meil võimas ja suuresõnaline, aga raha nende asjade elluviimiseks pehmelt öeldes napib. Mis siis saab? Aga natuke jääb aega ka muuks. Tarmo on ludiit ja "buumer" ning ei taha autosse ChatGPT'd, vaatasime väga lahedat filmi Eesti päikeseautost ja üle pika aja saame ka kütusehindade kujunemise üle arutleda. Muidugi ilma igasuguse sarkasmita.  Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
23.02.2024 43 m

Seekord on proovisõidus kaks päris põnevat autot - soodne GWM Ora 03 Hiinast ja Mazda pöördkolbmootoriga pistikhübriid MX-30, mida edasi viib hoopis elektrimootor. Vot, kus mõtlevad välja!

Lisaks arutame, kuidas eetiliselt autot osta, korraks pöördume veel tagasi Tallinna kiiruspiirangute juurde, räägime uuest Mini Cooperist ja BMW hiiglaslikust 5. seeriast.

Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.

16.02.2024 59 m
Tänane põhiteema on eelmises saates lubatud Saksamaa tehnoülevaatuste statistika autode kohta, mis toodetud 2009-2019. Üllatusi on neis tabelites päris palju ja seda kommenteerida aitab meie kasutatud autode guru Margus Pipar Autolehest. Aga teemasid saates teisigi: Tarmo sõitis proovikaga kraavi, autod on (üllatus-üllatus) liiga suured ja osalt on selles süüdi Euroopa liit ise, Porsche uuendas Taycani ja luksusmaasturid müüvad Eestis hästi. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.
09.02.2024 56 m
Tarmo avastas, et Eestist on kõik soodsad pikapid ära ostetud. Martin imestab, et rohepööre on juba takerdunud. Selgitame, miks Tallinnas enam elektriautoga ja taksoga ühel bussirajal ei tohi sõita. Tutvustame uut elektri-Macani ja Toyota toredat lähenemist erimudelitele ning Dacia uut Dakari autot.  Proovisõidus on 385-hobujõuline Nissan Ariya, mis ei olegi väga kiire. Ja see on hea! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
30.01.2024 45 m
Autotunnis analüüsime, nagu ikka, et mis pagan liikluses toimub?! Aga seejärel võtame sõbralikuma tooni ja räägime ühest peatselt Eestisse jõudvast Hiina elektriautost, Teslade vastupidavusest ja Tallinna uutest kiiruspiirangutest. Proovisõidus on väga värske Volvo EX30, mis on muuseas Volvo valiku hetkeil soodsaim auto. Ja seejuures täiselektriline! Saatejuhid on Martin Mets ja Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
21.01.2024 49 m
Seekordne saade sai mitmekülgne ja sisukas, nagu alati. Tarmo selgitab, mis teda talvel rõõmustab, Martin jagab elektriautoomanike nördimust.  Tõsisematest teemadest räägime sellest, miks eelmine aasta ikka nii palju inimesi liikluses hukkus ja kas tõesti midagi teha ei anna? Natuke veel ka Riviani juttu, eelmise aasta automüügi kokkuvõte ning uue Land Cruiseri hindadest! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
12.01.2024 48 m
Uue aasta esimene saade sai ekstrapikk. Mis pole püsikuulajatele üllatus, kui stuudios on Raiko Ausmees Masinawärgist. Raiko on sõitnud rohkelt Maxustega, lööb eemalt kaasa Dakari rallil ja korraldab Eesti auto valimist. Enamikel teemadel leiavad saatejuhid ühise keele, aga mitte alati. Aasta alguseks kohe ka proovisõit, mis ka proovisõit on - 823-hobujõuline elektrikastikas Ameerikast nimega Rivian R1T.  Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
05.01.2024 1h 9 m
Stuudios on Martin Harak, kes andis välja ilusa ja huvitava raamatu "50 tähelepanuväärset F1 autot läbi ajaloo". Miks ta seda tegi, kuidas valik sündis ning kui raske sellise teose kokku panemine on?  Kuna Martin on samuti olnud aastaid juba Alfa Romeo autode fänn, siis muidugi ei lase Tarmo seda võimalust käest, et Alfa-juttu teha. Lisaks vaatame põgusalt tagasi möödunud vormelihooajale ja saame ka vastuse, miks Martin hetkel hoopis elektriautoga sõidab. Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
20.12.2023 39 m
Seekord pöörame pilgu lõunaosariikidesse, kus talv on tekitanud rohkelt probleeme. Seome selle osavalt oma proovisõiduga, kus uue Tesla Model 3'ga sõitsime just nimelt sinna ning hakkasime laadijat otsima. Muidugi võtame ette ka auto enda, sest meie Tesla-kogemus polegi väga rikkalik, seega uudistamist on palju. Lisaks uurime, kui palju on ostutoetust saadud nii autode kui ka kastirataste ostuks. Räägime üle õhu tarkvarauuendustest, mida ei kiputa üldse tegema ning Tarmo sai Prahas uut Porsche Panamerat katsuda.  Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
15.12.2023 51 m
Võtame arutada, õigemini rääkisime mitmete müüjatega, et kas paanika ja tormijooks kasutatud autode turul on tulemas või juba alanud? Selgus, et enne seda on veel üks valus asi tabamas. Tarmo selgitab, miks Cybertruck peaks maksma 300 000 eurot ja Martinil on küsimusi LKFi liikluskindlustuse kaardi kohta. Räägime, miks CNG gaasiauto on ühtäkki paljudele paras õnnetus ja viskame kiire pilgu selle aasta erilisematele Eestisse ostetud autodele. Ahjaa, üks uus mudel, ühtlasi maailma üks enim müüdud auto, saabus ametlikult Eesti turule. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
08.12.2023 44 m
Seekordne "Autotund" on kergelt elektrihõnguline, sest uue Autoleht Ekstra fookuses on elektriautode edetabel. Millised on parimad ja kuidas me need valisime? Tesla tõmbas lõpuks katte müügivalmis Cybertruckilt ja avalikustas ka hinnad. Dacia tõmbas ka katte oma uuelt Dusterilt, aga hindu veel ei avaldanud.  Lisaks veel Tarmo hädadest, mis on seotud talve ja Alfa Romeoga ning Martinil on maailmavaatelisi küsimusi liiklusõnnetuste kohta. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
01.12.2023 53 m
Selles saates võtame ette sõiduproovid kahe täiesti uue automargiga. Peaaegu uue, sest KGM on tegelikult endine SsangYong, aga muutunud pole pelgalt nimi, vaid ka omanik. Veelgi põnevam on aga uus Hiina tootja Eesti turul ehk Maxus. Kuidas hiinlased luksusliku mahtuniversaaliga, mis liigub elektri jõul, hakkama said? Muidugi räägime esimesest lumest, Elmo Rendi olukorrast, ainult natuke ka laadimisest ja veidi rohkem "Top Gearist". Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
24.11.2023 57 m
Saates on külas Blacklist Tallinna üks asutajatest Kevin Kaldalu. Räägime, miks see klubi sündis, kes sinna kuuluvad ja muidugi ka autodest. Huvitav on ka see, et Kevin ise ei oma superautot ja on kõigest 20-aastane. Kuidas siis juhtus, et just tema ja ta sõbrad panid aluse praegu enam kui 100st autost koosnevale klubile? Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
17.11.2023 27 m
Stuudios on taas külas vabakutseline autoajakirjanik Tõnu Korrol, kellega arutame, kas Facebook Marketplace on hea koht, kus autot müüa ja mis üldse toimub hetkel selliste autode turul, mis entusiastide silmad särama panevad. Lisaks olulised teemad nagu elektriautoga väga kiiresti tagurpidi sõitmine või siis ülehelikiirusel edaspidi sõitmine. Põhimõtteliselt pakutakse hetkel võimalust sõita 1287 km/h, aga mõningate tingimustega. Ja Tarmo sõitis Kia uue elektrilise hiidmaasturiga, mis on ühtlasi ka kõige kallim Kia, mis kunagi Eestis müüdud. Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
09.11.2023 55 m
Autotunni fookuses on liikluskindlustuse hinnatõus ja uue seaduse eelnõu. Kas ja miks on hinnad tõusnud ning mis muudatused võivad meid ees oodata? Lisaks uuest Škoda Superbist, Lexuse väga kallist väikebussist, natuke tee-ehitusest ja toredatest proovisõitudest. Üks neist väga ekslusiivne elektrivormel! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
03.11.2023 53 m
Stuudios on külas Karl-Eduard Salumäe Äripäevast ja vabakutseline autoajakirjanik Tõnu Korrol, kellega võtame arutleda, et miks me ikkagi käime oma autodega ringrajal ja miks mõned meist pigem ei käi. Millega oleks hea alustada ja kuidas seal ellu jääda? Kuna nad mõlemad said hiljuti korralikult proovida ka Ferrari ja BMW uusi sportautosid, siis patt oleks seda mitte teemaks võtta. Kas hübriidmootoriga Ferrari pakub margile väärilist kogemust ning kas M2 on siis tõesti nii raske? Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
19.10.2023 1h 3 m
Seekordne saade on konkreetne ja ainult ühe teemaga, milleks on muidugi automaks. Kutsusime stuudiosse rahandusministeeriumi fiskaalpoliitika osakonna analüütiku Madis Abeni, kes aitab keerulisest skeemist meil läbi närida ning vastab praeguseks tekkinud küsimustele. Mis saab siis, kui auto poole aasta peal maha müün? Miks on vana autot soodsam osta kui uut? Kas ja kellele tehakse erisusi? Need ja väga mitmed muud küsimused saavad vastuse. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.  
11.10.2023 44 m
Stuudiokülaliseks on Eesti Open Track rajapäevade üks asutaja ning autoentusiast Peep Pihotalo, kes on külastanud kümneid erinevaid Euroopa ringradu ning Nürburgringil aastatega läbinud pea 2000 ringi.  Millal minna, palju maksab, mida arvestama peab, millised on lemmikrajad? Need ja paljud teised küsimused saavad väga põhjaliku vastuse.  Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
14.09.2023 1h 6 m
Saatejuhid Tarmo Tähepõld ja Martin Mets arutavad, kas Leedu on parem kui Eesti või hoopis Poola? Ja kuhu jääb Läti? Tarmol läks ametlikult rattateel seisuks bussijuhiga, aga sellest pole hullu, sest see nädal avalikustati uus Alfa Romeo!  Lisaks - kas 23 miljonit uue Rolls-Royce'i eest on mõistlik? Ja siis muidugi nädala olulisim uudis, mida Põlvamaal on ammu oodatud: uus Volkswagen Passat! Proovisõidame uue Peugeot 508 universaaliga. Väga kallis, aga sellele on lahendus.
31.08.2023 40 m
Kas bussirajal sõitmine on okei? Oleneb. Kas automaksu petitsioon esitas mõistliku küsimuse? Ei. Pikemad teemad käsitlevad aga toredamaid asju: kuidas Margus omale oksjonilt vägeva Audi ostis, kuidas Saksamaa mõistuse pähe võttis ja lisaks kaks proovisõitu. Üks on Honda veidra nimega uus elektriauto ja teine, nagu Margus ütles - "jumala hea auto!" Mercedeselt. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Margus Pipar Geeniuse uudisteportaalist.
25.08.2023 50 m
Tänases saates räägime autokoolist ja kuidas seal täna on üldse õppida. Kas õpetajad on normaalsed inimesed? Kas sõidutundide arv on piisav? Mis on on kõige olulisemad asjad, mida autokool on värsketele juhtidele õpetanud? Saates on külas Linda-Liis Laikoja ja Anna-Maria Naanuri Geeniusest, kes on värske autokooli kogemusega ja jagavad neid ka meiega. Saatejuht on Martin Mets.
15.08.2023 30 m
Tarmo Tähepõld on ajutiselt puhkuselt tagasi ja räägib sellest, kuidas ta käis Inglismaal Goodwood Festival of Speedil ja miks ta soovitab ka teistel seda teha.  Lisaks tuleb juttu ühest vanast Opelist, kõnniteedel peatumisest ja kahepäevasest parkimisest Saaremaal, mille põhjustas rehvi lõhkunud polt. Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets.
09.08.2023
Tänases Autotunnis räägime kõigest sellest, mis vahepeal on liikluses toimunud: kütusehinnad on tõusnud, automaks on tulemas, rahunemispeatus on tagasi ja autokoolide õppekavades on muudatused. Ja räägime ka kõige põletavamal teemal: kuidas transportida koeri autos. Saatejuhid on Gregor Sibold ja Martin Mets.
31.07.2023 32 m
Seekord läheb Tarmo käima loo peale, mida ta küll ise ei kirjutanud, aga ise avaldas. Teemaks siis vana hea peatänav ja see, kas mingid piirkonnad peaks autodele sulgema või ei. Ja kui sulgeda, kas siis ka nii erilistele autodele nagu Bentley Continental GT Speed? Teemasid muidugi teisigi! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
16.06.2023 39 m
Uues "Autotunnis" jõuame taas automaksuni ja selle kogumiseks autode jälgimiseni GPS seadme abil. Loodame, et mitte ükski entusiastlik poliitik seda saadet ei kuula, sest meil on veel häid ideid. Tarmo käis autokogunemisel, sõitis elektriautoga aastast 1930, Citroen Oliga aastast 2040 ja promob jälle Le Mansi. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist
09.06.2023 38 m
Seekord on külaliseks Eesti autoomanike liidu asutaja ja juhatuse liige Simmo Saar. Uurime, miks selline liit asutati, mis on eesmärgid ja kuhu see kõik võiks välja jõuda. Kuidas teha automaksu ning kaitsta autoomanikku? Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.  
31.05.2023 38 m
Selles Autotunnis teeb teeb Tarmo pikema tiiru sisuliselt kõikide Mercedese EQE ja EQS mudelitega ja päästab Porschedega endas ringrajal looma valla. Räägime GPSiga automaksustamisest ja uues autoomanike esindusorganisatsioonist. Samuti on saates katkend pikemast intervjuust Martin Rumpiga, kes stardib 10. juunil aasta suurimal võidusõidul. Stuudios on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets.
29.05.2023 59 m
Martin käis Võrumaal, Tarmo käis vanavara laadal ning üritame neid kogemusi Tallinna aina hullemaks muutuva liiklussuve valguses rõõmsasti jagada. Proovisõidus oli korraga kolm omamoodi välimusega elektrilist linnamaasturit: Subaru Solterra, Nissan Ariya ja Hyundai Ioniq 5.  Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
11.05.2023 41 m
Tarmo käis puhkusel, suutis 8 päevaga sõita pea 3000 kilomeetrit ning loomulikult tuli tagasi ka mõne omamoodi autokogemusega.  Tükk aega pole ka automaksust rääkinud, seega parandame ka selle vea. Ja paar head uudist veel! Saatejuhid on Tarmo Tähepõld ja Martin Mets Geeniuse uudisteportaalist.
05.05.2023 41 m
Stuudios on külas Eleporti tegevjuht Raul Potisepp ja Eleporti tehnoloogiajuht Rain Neemlaid. Raul käis Berliinis uut Volkswageni ID.7 sedaani oma silmaga vaatamas ja jagab esmamuljeid, aga kui laadimisteenuste pakkuja on stuudios, siis tuleb seda ära kasutada! Miks laadimine tõrkuda võib? Mis värk on kaardimaksetega? Kuidas sellises äris üldse ellu jääda? Aga räägime ka Rauli ja Raini isiklikest kogemustest ning nende lemmik-elektriautodest. Saatejuht on Tarmo Tähepõld Geeniuse uudisteportaalist.
20.04.2023 1h 2 m