Erinevalt müütidest, et Rimi või muude poekettide omamärgitooted on odavamast toorainest, halvema maitsega või ebakvaliteetsed, kinnitab statistika, et omamärgitooteid tuleb pidevalt juurde, nende populaarsus kasvab ja kliendid hindavad neid kõrgelt. Stuudios räägivad neist toodetest Rimi Eesti ostujuht Marilin Jürisson ja Eesti Pagari müügidirektor Marko Üle. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.
Rimi tegi muudatusi oma hinnakommunikatsioonis, muutes hinnasiltide süsteemi inimestele selgemaks ja arusaadavamaks. Uue süsteemi kohaselt on hinnasiltide värvidel selge tähendus. Valge tähistab tavahinda, kollane soodushinda kõikidele klientidele ja roosa kliendikaardi omanikele mõeldud sooduspakkumisi. Stuudios räägivad neist lähemalt Rimi Eesti turundusjuht Marta Vihtre ja sisemeediaspetsialist Meriliis Ilves. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.
Eelmisel kevadel tulid sotsiaalministeerium ja Rimi koostöös välja uuendusliku toidukaardiga, mis asendas toiduabi jagamise suuremat valikuvabadust pakkuva süsteemiga abivajajatele. Kokku sai eelmisel aastal abi veidi üle 50 000 inimese ja toidukaardiga tehti kokku üle 85 000 ostu, milleks kasutati 25 060 toidukaarti. 91% abirahast kasutati ära ja alates eelmise aasta oktoobrist toimib süsteem üle Eesti.
Jaekaubandust suunab aina enam tarbija ootus, et jalutuskäigu kaugusel oleks väike vanamoeline nii-öelda omakandipood, kus oleks samas uuenduslik, kiire ja mugav ostukeskkond, räägivad podcast’i „Toidupoe tagatoas“ stuudios Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets ja kinnisvarajuht Jekaterina Sirak. Lisaks paiknevat Eesti kultuuride ristmikul ja nii on see ka jaekaubanduse trendidega.
21. sajandi kaubanduses ei ole enam võimalik hakkama saada väravata internetti: inimesed ostavad aina enam kaupu e-poodidest ja ootavad siis kulleri tulekut. Toidukaubad ei ole siin midagi erilist: viiendat aastat tegutsev Rimi e-pood on selle ajaga mitmeid kordi suuremaks kasvanud, laiendatud on tootevalikut ja nüüd hakatakse sihtima ärikliente. Stuudios räägib hetkeolukorrast ja tulevikuplaanidest Rimi e-poe juht Helen Lednei. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.
2024. aastal on Eesti kõige jätkusuutlikumaks brändiks Rimi Eesti. Sellel teekonnal on käidud juba viimased viisteist aastat, mille jooksul on tulnud veenda nii ettevõtte juhte, kliente kui tarnijaid, et tegemist on ainuvõimaliku suunaga. Tänaseks on jätkusuutlikus Rimi Eesti strateegia osa ja selles nähakse edu võtit järgmisteks aastakümneteks. Stuudios räägivad Rimi Eesti Vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats ja turundusjuht Andrija Arro sellest, kuidas nad selle tähiseni on jõudnud. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.
Rimi Eestis tegutseb neli inimest, kelle visiitkaardile on nime alla trükitud ametinimetuseks sortimendijuht. Me saame aru, mida tähendab sortiment ja millega tegeleb juht, kuid mis saab siis, kui need kaks sõna kokku sättida? Stuudios räägivad oma tööst Rimi Eesti sortimendijuhid Gerli Kaijanen ja Maarja-Liis Niglas. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.
Kuigi LEAN on enamasti tuttav sõna tootmisvaldkonnast, kasutab sama meetodit juba aastaid eesmärkide saavutamisel ka jaekaubanduskett Rimi. Ekspertide sõnul on LEAN tõhus mõtte ja tööviis, kuidas hoida laoruumis kaup õiges kohas, vähendada topelt tööd ja säästa kallist tööaega. Lisaks on tegemist positiivses mõttes nakkava harjumusega ning paljud töötajad kasutavad LEAN-nippe ka kodus. Stuudios räägivad filosoofiast ettevõtte LEAN spetsialisti Mairi Aasna ja Rimi Laagri hüpermarketi juhataja Margit Valtin.